02 November 2010

.: Syaitan (Sebuah Entri Reverse Psikologi) :.

Saya suka tengok dia tengok jari awek dia. Cantik betul. Mulus. Halussss!!! - Tunggu apa lagi? Masa nilah nak genggam nak ramas. Kau takut jari kau orang tak boleh tolong each other? Ishhh! Mana tahukan, kalau-kalau awek kau dirembat oleh jejaka lain satu hari nanti? Baru kau nak menyesal dan jadi 'giler' forever.

Saya suka tengok dia tengok rambut awek dia. Cantik betul. Sungguh! Ikal mayang mengurai. Lembut!!! - Buat apa nak belikan tudung? Inilah masanya kau nak tayang awek kau kat orang lain. Kasik bakar sikit perasaan jejaka lain yang melihatnya. Barulah kau boleh 'giler' bangga forever.

Saya suka tengok dia tengok body awek dia. Cantik betul Sungguh! Gebu. Mantap!!! - Lagi elok kau belikan baju yang sendat-sendat. Biar dedah pusat, nampak aurat. Ada peluang masa berdating boleh peluk sana, peluk sini, seluk sana, seluk sini. Aku yang yang menengokpun tumpang layan. Pheh syoknya skodeng!

Saya sebenarnya tak sedih sangat tengok awek dia tak tidur, tak makan rindu kat dia. Kalau dia pun macam tu juga. Ada problem yang sama. - Nak tau apa ubatnya? Aku cakap kau capai handphone kau sekarang, ajak dia layan bersembang. Sampai ke subuh pun tak apa. Takpun bertukar-tukar sms yang asyik masyuk. Lagi bagus tukar gambar mms yang sensored. Laaaagi bagus lagi kalau handphone boleh buat video call. Tengok 'live' apa-apa yang patut sampai hanyut.

Saya juga tak berapa sedih kalau awek dia selalu pesan macam-macam kat dia. "Makan, minum, drive elok-elok tau. Nanti awak sakit saya susah ati bla bla bla bla", kata awek dia. - Inilah senjata aku yang paling berbisa. Akupun boleh mencucuk jarum. Kau pergilah ajak dia tengok movie sama-sama burn asar maghrib gitu. Kalau dia tak kata satu apa pun kira dia bagi linelah tu. Tak reti-reti? Apa peduli pasal dosa? Kesimpulannya kau orang dah memang suka sama suka. Redah sajalah.

Nak jumpa dia 'giler' forever. Yang forever punya forever. Di dunia dan akhirat terutamanya. Janji nak share hell sama-sama. Merana selamanya. Semoga mereka terleka. Dosa dengan diri pun sebati. Buat sama-sama, dosa lain-lain. Apa nak kira sangat, yer dok?

Ya Allah! Kau perkenankan permintaan aku untuk menyesatkan anak Adam sehingga hari kiamat. Semoga kami dapat bersama selamanya nanti.

*PS :- Hari-hari nak hasut macam neh. Hehe!

***

[ Ok, gua sebenarnya dah tak idea. Jadi senang cerita gua cilok je entri ni. Entri sebenar boleh lihat di SINI. KehKehKeh! Sori RiDz. ]

No comments: