07 December 2008

sop 2 - Biawak^Komodo [ kerani operasi ]




[ jerubu ]


la la la la la la la la la....

12 comments:

Mail said...

hambat bewok make telor aye belake rumoh peah jando anok tigo!!!

ieza hamiza said...

bewak nie tangkap wat sup ok gak...

palo kocik... porut bosa...

ekekekek

David said...

woi dah tak anda benda lain ke nak tibai hahahaha ko pie tibai pokok betik ke pokok apa tuh wahahaha

Tukang Mop said...

[ Mail }
mugo telor aye takpo Mail weh...jange telor peoh jando sudoh laaa!!

[ ieza hamiza ]
sile2 kalau x ragu2 nak makan sup biawak...wakakakakka!!

[ hellmaster ]
tibaii??? lu memang suker pesong...wakakakakkakaka!!!

lempeng said...

wakakka.... bewok antam batang pokok jeh..perr barranggg.. huahuahuauha

Tukang Mop said...

[ lempeng ]
woiitttt...itu tgh lari dari pemburu biawak laaa...iskhh lu orangggg!!...kalau x bikin pesong...mmg x sah!

sofea said...

hehhehe bewak control machooo sambil felok batang pokok.. lupe lakkk kan musim banjir... hahhaahah

Tukang Mop said...

[ sweet_baby ]
wahahahhahah...uya...uya...
uya jer yang paham abam bewaQ punya tahap mengontrol macho tu...wekekekekekeke!!!

Mail said...

Bewak mana kao ilang???

Mail said...

Bewok mana kao ilang???

Tukang Mop said...

[ Mail ]
Ada ni haaa...tgh pack2 barang....aku lak yg riso tgk ko....wahahahhhahha!!!

Bani said...

bewok yang ngek ngaheh sian mokcik kite ni nak petik kelapa ngek.. acum qyum le kamu bewok i lap u, bewok 2009 aku dh jd lesbi mau join ka kamu