23 November 2010

.:S.E.P.I:.

saLam...
Holla...Bonjour...annyeonghaseyo....Kon'nichiwa!!!!!

ini entri kedua dari saya...huhu
dah dekat sebulan dia tinggalkan saya..dah macam-macam saya usaha tapi 1 pun tak berhasil. Lepas ini apa nak jadi, jadilah saya pasrah. saya kena kuat,tabah. saya perlu tunjukkan yang saya boleh hidup tanpa lelaki..

engkau lelaki terakhir yang aku akan cinta sepenuh hati...selepas ini tiada siapa yang boleh menggantikan tempat kau di hatiku..ini kali terakhir aku di kecewakan dan di lukai. 

beberapa hari lepas , mak n daddy call saya dorang cakap dorang dah sampai mekah. kesian mak n daddy demam, mak sampai hilang suara akibat batuk. rasa rindu sangat-sangat dekat dorang...lambatnya dorang nak balek. saya sebatang kara dekat kL ni, lepak sana lepak sini. pergi rumah pakcik sana pergi umah pakcik sini...sedihnyer.

nukilan,
b@BeLicious

No comments: